WHAT’S HOT IN TEEK-NIKUL DEETH-METOOL

I’m not even sure what to say about this video. It is apparently from a kids show in New Zealand, which may be home the absolute most annoying accent in the world. Erin Simpson hosts the show, and gives an Emmy-worthy performance making us think she’s enjoying this piece of shit band Blindfolded and Led to the Woods. Negative points for the Waking the Cadaver inspired name, but kudos for being the first band of their ilk to give out their facebook page rather than myspace.

About ShawnYouWillHate

Scene kid 10 years too late, avid jew, sports fan, and design director.
This entry was posted in bree bree, doesn't compute, eurotrash, horrible accents, lolfactory, plaid mixing, probably would out of spite, teeknikul deethmetool. Bookmark the permalink.

5 Responses to WHAT’S HOT IN TEEK-NIKUL DEETH-METOOL

  1. D. Smolken says:

    Every time y'all mention that Amway dude's band I keep thinking they're called "Walking The Cadaver". Would that be better or worse?

  2. Rupert says:

    Fuck yeah, this makes me proud to be a New Zealander. We have really good bands like this and really great after school kids TV shows, as you can see.

  3. Anonymous says:

    This cannot just happen. It's a sign of times. We live in that fragile, overripe period before a total collapse of the current status quo. I just hope we can string this along long enough to realize Mike Smith's dream of peforming on an equivalent of Eurovision before the nukes go off.

  4. joenigga says:

    Band’s music is surprisingly good, they have some of the most overt Norwegian black metal inspired riffs I’ve ever heard in deathcore, plus slams… what’s not to like about that? Also, lol at the band doing the dance at the end. And, what kind of kid’s show is that anyway? I mean it looks halfway between a show for the Dora the Explorer paragraph and one of those failed attempts to connect with uber-hip tweens that ran on the same network as Degrassi (The N? anyone remember that?).

  5. joenigga says:

    I meant to say “demographic”, not paragraph lmao

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>